maandag 2 juli 2018

Onze laatste week...

Wat ging dit schooljaar snel! Vorige week was het al de laatste week in onze klas. Kijken jullie mee naar onze laatste avonturen samen? 


Op maandag luisterden we naar het verhaal van de mooiste vis van de zee! We kregen ook een mooie schub van regenboogvis!







Visjes vangen!
 
We maakten zelf ook een mooie vis. En hij kreeg enkele mooie zilveren schubben.


We legden patronen na met schelpjes.

In de kring konden we eendjes vissen.














In de poppenkamer gingen we gezellig naar de zee. 
 
 

'Ijsjes te koop!'

We maakten een zandkasteel op papier.
 




Lekker zonnen!








Samen gezellig in de tent!


Op woensdag was het een beetje spannend! We mochten een uurtje in de klas van volgend schooljaar gaan spelen. 
 

   



In de klas kleefden we evenveel visjes in de kom.


 

Mijn lieve kapoenen hebben me ook een beetje geholpen bij het poetsen van het speelgoed!




Op vrijdag had ik nog een kleine verrassing! 
Mmm, lekkere ijsjes!






Zo lieve mama's, papa's, vriendjes, dit was de laatste blog van dit schooljaar. 
De foto's blijven in de vakantie nog op de blog staan, maar vanaf september verander ik de naam van de blog. 

Ik wens jullie een fijne vakantie toe en nog eens een dikke dankjewel voor het fijne schooljaar! 

Veel liefs en een dikke knuffel!
Juf Charon

Geen opmerkingen:

Een reactie posten