zaterdag 11 november 2017

Wat doen wij zoal in een themaloze week?

Zowel voor mij als voor de kleuters is het een beetje nieuw om te starten met een themaloze week. Op maandag vertelde ik dat de kleuters deze week zelf mogen zeggen wat ze graag doen of waarmee ze graag willen spelen. Het was nog even moeilijk, want wat bedoelde ik nu juist? ;-) Sommige kleuters gaven al ideetjes: spelen met blokken, knutselen, leren over Sinterklaas, chocolaatjes eten,... 


Op maandag bracht ik zelf allerlei spulletjes mee waarmee ze elkaar konden masseren. Dat viel meteen in de smaak! Ook ik heb me donderdag eens gewaagd aan een massagebeurt. 😉



Tom wou graag met de blokken spelen, zo gezegd zo gedaan. Samen haalden we de grote blokken uit de gang. We bouwden samen een huis!




Wat was het gezellig in de poppenkamer!





 Op woensdag begonnen we aan ons vrij knutselmomentje. 
Op de tafel lagen allerlei spulletjes waarmee ze konden knutselen. Het was de bedoeling dat ze zelf bedachten wat ze wilden knutselen en waarmee. 
Kijken jullie mee hoe dit ging?






Op donderdag kwam de mama van Louie op bezoek met kleine Basil! 
Wat was Louie in de wolken! Eindelijk kon hij het cadeautje afgeven dat we eerder deze week samen knutselden.




Bedankt voor het bezoekje!

Daarna gingen we gewoon verder met het vrij knutselen.




Zo ziet onze knutseltafel er dan uit na het vrij knutselen. 
En dan zien jullie de grond nog niet. 😉

Op naar nog een fijne themaloze week!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten